
Raf Simons zaczyna od zmiany logo
10 lutego, 2017Pierwsze poważne zmiany Rafa Simonsa na stanowisku dyrektora kreatywnego.
Amerykański brand pokazał na Instagramie nowy projekt logotypu marki. Minimalistyczna czcionka na białym tle będzie od teraz znakiem firmowym Calvin Klein.
Zmiana grafiki to pierwsze poważne kroki Rafa Simonsa w szeregach Calvin Klein. Jak podkreśla projektant, nowy design jest powrotem do pierwotnego ducha marki, hołdem dla twórcy i podstawowych wartości jakie zaklął w autorskiej modzie sam założyciel.
Zmiana podstawowych barw nie jest nowym chwytem w branży. Podobnie, kilka lat wcześniej, swoją karierę rozpoczął Hedi Slimane w Yves Saint Laurent.
Autorem nowej szaty graficznej Calvin Klein jest brytyjski designer Peter Saville, który zasłynął między innymi z okładek dla Joy Division i New Order, ulubionych muzyków Rafa Simonsa.
Sprawdź nową kampanię reklamową Calvin Clein.
Opracowanie: Maja Nowakowska