
Energetyczna reklama KENZO – perfumy na jesień
1 września, 2016Mistrz kina, który słynie z psychodelicznego eksperymentu, zniknąwszy z ekranu po Oscarowym filmie Ona (2013), w którym świetna voice-over’owa rola Scarlett Johansson przeszła głośnym echem, teraz wchodzi w szaleńczy romans z komercją.
To nie pierwsza reklama Spike Jonze’a, w przeszłości współpracował miedzy innymi z Adidasem i GAP. Gwiazdą najnowszego klipu promocyjnego, w reżyserii twórcy Być jak John Malkovitch (1999), jest córka Andie McDowell, aktorka Margaret Qualley.
Klip reklamujący najnowsze perfumy KENZO rozpoczyna scena wystawnego bankietu. Główna bohaterka – Margaret Qualley wychodzi z przyjęcia, roni łzę, po czym rozpoczyna się długa sekwencja jej dzikiego tańca. Przemierzając pałacowe sale i korytarze, daje prawdziwy popis szaleńczych gestów i min, a lustrzana, złota przestrzeń ze zdwojoną siłą oddaje zwariowany nastrój performance’u. Podkładem muzycznym dla brawurowych umiejętności taneczno-aktorskich Margaret Qualley są dźwięki utworu „Mutant Brain” didżeja Ape’a Drums’a. Za choreografię odpowiada Ryan Heffington – kalifornijski artysta znany z eksperymentalnych układów będących mieszanką kroków tanecznych i nowoczesnego performance’u.
Zobaczcie sami!
Opracowanie: Maja Nowakowska
Sprawdź różnież:
-
Bardzo niekonwencjonalna kampania biżuterii Karen Walker
-
Bella Hadid w zmysłowej kampanii reklamowej Calvina Kleina
-
Sztuka kupowania perfum